Työnantaja-extranet

Tehosta yhteydenpitoa työterveysasiakkaisiisi.

Acuten Työnantaja-extranet mahdollistaa yritysasiakkaiden yhteydenpidon työterveyspalvelun tuottajaan. Palvelun avulla asiakasyritys voi ylläpitää työntekijätietoja ja lähettää sairauspoissaolotietoja suoraan työterveyshuollon potilastietojärjestelmään.

Extranet on parametroitavissa ja sovitettavissa tarpeiden mukaan.

PALVELUN HYÖDYT

  • Säästää henkilöstökustannuksissa. Työterveyspalvelujen tuottajan henkilökunnan ei tarvitse ylläpitää ja lisätä sairauspoissaolo- tai työntekijätietoja potilastietojärjestelmään, sillä nämä työt voidaan siirtää asiakasorganisaation itsensä tehtäväksi.
  • Tietojen ajantasaisuus paranee. Kun asiakasyritys lisää itse poissaolotietoja potilastietojärjestelmään, tietojen saanti toimintaa ja raportointia varten nopeutuu.
  • Tietojen oikeellisuus paranee. Kun työterveyden asiakasyritys käyttää Extranet-palvelua ja ylläpitää omatoimisesti oman organisaationsa tietoja, niin prosessi yksinkertaistuu ja virheet vähenevät.
  • Aikaa vapautuu rutiinityöstä. Kun asiakasyritys hoitaa tietojen lisäämisen itsenäisesti, turhat yhteydenotot vähenevät ja aikaa vapautuu tuottavampiin tehtäviin.
  • Palvelun käyttöliittymä skaalautuu myös mobiililaitteisiin. Palvelun käyttöliittymä on responsiivinen, se skaalautuu myös mobiililaitteisiin, joten asiakasyrityksen yhteyshenkilön ei välttämättä tarvitse olla työpisteellä voidakseen käyttää palvelua.

Ota yhteyttä

Kysy lisää tai pyydä yksityiskohtainen kuvaus tästä Acuten lisäpalvelusta: myynti@vitecsoftware.com tai
puhelimella 03 3395 0910.